Contacteaza-ne la: 0771 791 342 / 0770 392 904

Servicii de curatenie si menaj!

Intrebari frecvente

In aceasta sectiune veti gasi raspunsul la intrebarile pe care le primim cel mai des din partea clientilor. Pentru orice nelamuriri suplimentare va rugam sa folositi sectiunea de contact si vom reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp posibil.

Intrebari frecvente

Pot sa am incredere in cei care vin sa faca curat?

Raspunsul este DA. Avem angajati dedicati pentru supervizare ce insotesc personalul de curatenie. In plus, unul din criteriile principale in procesul de angajare al personalului este cel al SERIOZITATII. In mod normal venim la dumneavoastra cu doua persoane dedicate procesului de curatenie si un coordonator.

Trebuie sa fiu acasa in timpul curateniei?

Este alegerea dumneavastra daca vreti sau nu sa fiti prezenti. In general clientii nu sunt acasa in timpul desfasurarii procesului de curatenie, ci doar asigura intrarea si iesirea din locuinta la orele stabilite de comun acord. Exista si varianta prin care ne lasa cheia, urmand a fi predata de persoana care a facut curat, la birou, la sfarsitul fiecarei sedinte.

Ce se intampla daca un obiect de valoare este accidentat in timpul curateniei?

Principalul nostru interes este ca dumneavoastra sa fiti multumit. De aceea va rugam ca inaintea sedintei de curatenie, sa ne faceti atenti in ceea ce priveste un anumit obiect ce trebuie protejat pentru evitarea posibilelor accidente. In cazul unor eventuale erori umane, asigurarea noastra va va despagubi.

Care sunt produsele si echipamantele de care am nevoie pentru efectuarea curateniei?

La fiecare interventie personalul nostru va veni insotit de echipamente proprii si consumabile profesionale.

Ce obiecte de mobilier se muta in timpul curateniei?

Mobila care se poate muta usor, se muta. Paturile, sifonierele, biblioteca si alte obiecte grele de mobilier sunt lasate in loc. Obiectele de mobilier care au cabluri legate, cum ar fi birourile sau comodele TV sunt lasate de asemenea la locul lor.

Care este pretul pentru o sedinta de curatenie?

La sectiunea Tarife sunt mentionate preturile, iar la Servicii puteti vizualiza tarifele pentru servicii aditionale. Pentru orice neclaritati, nu ezitati sa ne contactati.

Cum se poate efectua plata serviciilor de menaj?

Plata serviciilor poate fi efectuata fie in numerar, fie prin virament bancar conform clauzelor contractuale.

Care este diferenta intre Daisy Clean si o menajera obisnuita?

Diferenta este data in primul rand de calitatea serviciilor. Pe langa acest aspect avem preturi foarte atractive. Apeland la o firma de curatenie puteti avea incredere deplina, iar in caz de eventuale erori umane avem asigurare platita care sa va despagubeasca.

Pentru orice intrebari suplimentare nu ezitati sa ne contactati!

+40 (770) 392 904